Вакансії

Маркетолог

Центральний офіс, м Київ

Обов’язки:
  • Організація і проведення різних заходів щодо просування винної культури.
  • Ведення сайту і сторінки в соц. мережах.
  • Складання графіка закупівель комплектуючих для виробництва вина.
  • Організація маркетингових заходів.
  • Складання рекламних макетів, брошур і т. д.
  • Проведення презентацій.

Вимоги:
  • Грамотність.
  • Володіння англійською мовою на рівні intermediate.
  • Вміння працювати в Adobe IIlustrator та Adobe Photoshop.
  • Комунікабельність, організованість, ініціативність

Повна зайнятість.
Офіційне працевлаштування.
Медичне страхування.
Заробітна плата - за результатами співбесіди.


Технолог (виноробство)

ТОВ “Велес” (сімейна виноробня “Колоніст”) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади технолога-винороба з перспективою посади головного технолога-винороба з досвідом роботи на виноробних підприємствах. Умови праці та рівень оплати за результатами співбесіди. 
Адреса виробництва/місце роботи: Україна, Одеська область, Болградський район, село Криничне.

Обов’язки:

  • Управління технологічним процесом виробництва вина.
  • Контроль якості готового продукту.
  • Лабораторний контроль.
  • Сертифікація продукції.
  • Підготовка і проведення атестації виробництва вин.
  • Робота з нормативною документацією та контролюючими органами.
  • Ведення звітності.
  • Підготовка і участь в дегустаціях.

Вимоги:

  • Вища освіта в галузі виноробства.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді.
  • Навички адміністративної роботи керівника.
  • Високий рівень володіння ПК.

Повна зайнятість.

Контакти:
Центральний офіс у Києві: +38(044) 499 40 21
Генеральний директор Володимир +38(096) 500 28 00
E-mail: office@kolonist.com.ua
Виробництво у с. Криничне: +38 (048) 464-06-43
Директор виробництва Наталія +38(096) 452 64 12
E-mail: kolonist.wine@gmail.com


Бухгалтер

Центральний офіс, м Київ

Вимоги:
  • Вища профільна освіта (бухгалтерський облік, облік і аудит, фінанси).
  • Досвід роботи бухгалтером на аналогічній посаді 1-2 роки.
  • Знання бухгалтерського та податкового законодавства України.
  • Впевнений користувач ПК (MS Word, Excel, 1C.8, Клієнт-Банк, MEDOC).
  • Бажання працювати і здатність до швидкого навчання.
  • Знання обліку акцизного податку та ЗЕД буде перевагою.

Функціональні обов'язки:
  • Оформлення / проведення первинної документації (прибуткові, видаткові, накладні на повернення, рахунки-фактури). Прийом, збір, контроль наявності, систематизація, архівування первинної документації.
  • Проведення банківських операцій в Клієнт-Банк; імпорт банківських виписок з системи Клієнт-банк і проведення в 1С8.
  • Ведення обліку розрахунків та звірки з контрагентами.
  • Облік товарів на складі.
  • Діловодство.
  • Виписка та реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них, облік вхідних податкових накладних та розрахунків коригування до них.
  • Обробка і контроль табелів обліку робочого часу, нарахування зар.плати (лікарняні, відпустки).
  • Облік основних засобів і МШП (оприбуткування, введення в експлуатацію, амортизація, списання, накази, відомості). Щорічна інвентаризація ТМЦ.
  • Уміння працювати з великими обсягами даних. Впевнене використання Excel при аналізі даних.
  • Знання касової дисципліни.
  • Виконання інших поточних доручень головного бухгалтера.

Офіційне працевлаштування.
Повна зайнятість.
Заробітна плата - за результатами співбесіди.



Менеджер з продажу

«Колоніст» - стабільна компанія, одна з лідерів у виноробній галузі, що спеціалізується на виробництві вин високої якості, оголошує конкурс на зайняття вакантної посади менеджера з продажу.

Центральний офіс, м Київ.

Функціональні обов'язки: розвиток клієнтської бази (активні продажі), презентація продукту, проведення переговорів з клієнтами, підтримання та розвиток існуючих клієнтів, участь у виставках та інших заходах.

Особисті якості: активність, ініціативність, комунікабельність, відповідальність і цілеспрямованість, знання ділового етикету, пунктуальність, порядність.

Офіційне працевлаштування.
Повна зайнятість.
Заробітна плата - за результатами співбесіди.


Контент менеджер

Центральний офіс, м Київ

Вимоги:

  • Вища освіта (маркетинг або PR вітається).
  • Досвід роботи в сфері маркетингу, контент-менеджменту.
  • Креативний підхід в роботі.
  • Знання програм дизайну.

Обов'язки:

  • Написання текстів.
  • Створення та впровадження маркетингових заходів для збільшення продажів.
  • Робота зі створення рекламної продукції.
  • Наповнення та ведення сайту і сторінок в соц.мережах компанії, актуалізація інформації.

Офіційне працевлаштування.
Повна зайнятість.
Заробітна плата - за результатами співбесіди.


Офіс-менеджер

Центральний офіс, м. Київ 

Вимоги:

  • відповідальність;
  • грамотність;
  • комунікабельність;
  • порядність.

Основні обов'язки:

  • Прийом та обробка телефонних дзвінків.
  • Ведення листування і телефонних переговорів з партнерами компанії.
  • Прийом гостей, організація зустрічей та нарад.
  • Робота з документами.
  • Підтримка життєдіяльності офісу.
  • Виконання доручень керівника.
  • Прийом замовлень.

Повна зайнятість.
Заробітна плата – за результатами співбесіди.



Економіст-бухгалтер

Центральний офіс, м. Київ 

Обов'язки:

  • Складання управлінської фінансової звітності
  • Розрахунок економічних показників
  • Ведення обліку поточних витрат / доходів
  • Економічний аналіз діяльності
  • Взаємодія з іншими відділами для отримання інформації

Вимоги:
  • Вища освіта (бух. облік або економічна)
  • Досвід роботи на посаді економіста в комерційних організаціях від 1-го року
  • Знання основ бух.обліку, управлінського обліку, бюджетування і фінансового планування, основ оподаткування
  • Досвідчений користувач ПК: MS Excel, 1 С - обов'язково

Повна зайнятість.
Заробітна плата – за результатами співбесіди.



Підписатися на останні
новини та події

Наприклад: email@email.com Введіть e-mail Символ  заборонений
Підписатись

Товар добавлен в корзину

Зв'язатися

Наприклад: Валера Введіть Ім'я
Наприклад: valera@host.com Введіть e-mail Введіть  Заборонений
Наприклад: +38 099 999 99 99 Введіть Телефон Символ  Заборонений
Зв'язатися

Мінімальна сума замовлення 1000 грн. Покладіть в свою корзину ще кілька пляшечок вина!